2/10/16

SELEPAS NI, SIAPA PULAK...

selepas ni siapa pulak.... soalan yang cukup payah dan menakut untuk dijawab. walau bagaimana tetap akan terjawab nanti. biarlah depa yang jawab.

KEM NUR HIJRAH ditubuhkan oleh tiga orang sahabat yang biasa biasa aja wataknya dan mempunyai satu impian yang besar. amrimi, rahman dan aku. tapak kem dapat dimiliki dengan penuh cabaran dari segi masa, tenaga dan wang ringgit. akhirnya tercapai dengan permilikan geran atas nama tiga sahabat ini pada 10/12/2010. syukur alhamdulillah.. kepada yang membaca ni, jemputlah datang menziarahi kem nur hijrah, beralamat jalan peranginan batu hampar, yan kedah. mengkalau nak mai, call aku dulu @ 0125787649, takut takut tak jumpa tuan rumah.

berbalik kepada cerita utama, kem nur hijrah punyai keluarga yang besar dan makin membesar. pada ketika ni ( agak aku la ) mungkin sebulan dua lagi akan terima lagi dua lagi cucu menjadikan 4 cucu. tahniah kepada adik adik ( staff KNH ) yang mola membiak dan terus membiak. kita jadikan " kita sebagai keluarga " yang kekal sepanjang hayat. kami abang abang sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesihatan keturunan yang terbaik.

cerita pertama


nur zahirah ulfah rasa nya, kalau tak silap kawen pada 2 mei 2015, 
dah ada anak pompuan yang cute. 

cerita  kedua


cik mimi @ cik midah aku agak kawen pada 20 julai 2015, dan
 la pun dah ada baby pompuan yang comei

cerita ketiga



mohd naim , ingat-ingat  aku, depa  kawen pada 11 februari 2016 dengar dengar khabaq 
dah ada isi. sama sama kita berdoa semoga selamat menjaga baby 
dan selamat melahirkan anak sulong.


cerita keempat



hat ni pulak mat arep dan nora , depa dua dua merupakan ahli keloga KNH. dengar kata masa dok bisik bisik tadi ngan wife aku, katanya dah ada isi ... dah tiga bulan, syukur alhamdulillah. semoga dipermudahkan, amin ya Allah.

cerita kelima



ini hari punya, panas lagi. tahniah pada enaz dan faizal. semoga berbahagia hingga ke jannah. 


selepas ini siapa pulak .....jawab sat



apa-apa pun syukur alhamdulillah....