9/10/16

PUSAT AKUATIK KEDAH @ GUNUNG KERIANG


kali terakhir aku sampai dan jengok kolam ni masa sukma kedah tahun 2006, makna kata dah 10 tahun. aku membayangkan pusat akuatik gunung keriang ni adalah dalam keadaan yang terbaik. tapi malangnya tak macam aku bayangkan.


ayaq kolam, memang terbaik, jernih cantik. aku  masih risau bab kecing tikus. adakah ayaq ni dalam terawat, dan betui betui terjaga .... negatif saja, otak aku katakan... buka apa, kerisauan yang amat dalam bab bab ni.benda tak nampak dan tatau mai mana punya.

Kawasan pusat akuatik ni, dah jadi kawasan terbiaq  dgn rumput2 tak terjaga, kerusi penonton kotoq. banyak besi besi pagaq dah berkarat, laluan jalan masuk berdebu . aku cuba intai intai bilik bilik cermin, memang tak jaga. berat mata menengok, berat otak aku dok beletiaq.

kepada yang berkenaan, tolong ambik perhatian kut.... sayang seibu kali sayang. perbandanan stadium, buatlah satu program yang terbaik... jabatan kesihatan, mai bagi kopident sat, bab ayaq...bimbang saya.

sekian.