11/09/16

NIAGA BEG harga bawah RM100

niat aku nak menjuai beg beg yang berkulaiti elok " made in vietnam ". cadangan aku hanya urus niaga aku semua dibawah RM100. 

macam macam jenama ada, yang aku intai masa di vietnam antara yang boleh dijual di bawah RM100 sahaja. alasannya, semua orang boleh pakai dengan beg berkuliti tinggi dan harga murah.

                Deuter, North Face, Osprey, Camelbak, 

                            Lowe Alpine, Karrimor 

dan banyak lagi jenama yang akan dijuai, bawah RM 100. harga yang aku nak negakan mungkin jauh lebih murah dari pasaran dengan kualiti tinggi. takpa, sikit hari lagi promosi demi promosi akan dibuat. buat masa la, semua beg beg ni dalam proses bawak ke malaysia melalui pos. di bawah ni, aku layoq sikit skit beg beg yang di intai kat sana.

BULAN OKTOBER KITA MULA NEGA










sabaq...harga pasti berbaloi dari kualiti. ADA SAPA NAK JADI DOWNLINE BAWAH AKU, BOLEH LA.  BARANG NEGA AKU KASI, MODAL TAK PAYAH.... DAPAT JUAL , DAPAT KOMISEN. MUDAH.

sekian , SYUKUR ALHAMDULILLAH.